Še 100,00  do brezplačne poštnine!

0,00  0

Košarica

V košarici ni izdelkov.

Pogoji poslovanja

Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Aldego (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Aldego d.o.o. (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

Podatki podjetja:

Ime:ALDEGO, trgovina in storitve, d.o.o.
Naslov:Spodnji Plavž 27, 4270 Jesenice
Matična številka:8800081000
Davčna številka:81198205
IBAN:SI56 0400 0027 8979 119 (OTP banka d.d.)
Davčni zavezanec:DA

S Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

  1. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
  1. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

3 GLS Slovenia se obvezuje, da bo prevzete pakete dostavil na dogovorjen naslov prejemnika, kjerkoli na področju Slovenije - razen ob vikendih in praznikih. Mednarodne pakete bo GLS Slovenia prevzel in dostavil pod pogoji in v rokih, ki so navedeni v Splošnih pogojih poslovanja, Splošni pogoji Nadomestila v primeru škode ali izgube in v Ponudbi za mednarodno poslovanje.
3.1 GLS Slovenija potrdi dostavo s podpisanim potrdilom o dostavi. GLS Slovenija dokumentacijo v zvezi z dostavo hrani dve leti. Na podlagi številke paketa lahko pošiljatelj na spletni strani podjetja spremlja pot paketa ali s strani Oddelka za podporo strankam GLS Slovenia zahteva kopijo potrdila o dostavi (POD).

3.2 Ob dostavi paketa mora prejemnik oziroma oseba, za katero se domneva, da je upravičena do prejema paketa, podpisati potrdilo o prevzemu. Za osebe, za katere se domneva, da so upravičene do sprejema paketa, se smatrajo osebe, ki se nahajajo v prostorih prejemnika, ali
osebe, ki imajo ustrezno pisno pooblastilo. Zgoraj navedeno ne velja v primeru uporabe dodatne storitve AdresseOnly – V roke naslovniku.

3.3 Če je bila dostava neuspešna, GLS Slovenia
zagotavlja naslednje:  Če je prejemnik na dopustu, bo podjetje GLS Slovenia
po predhodnem obvestilu prejemnika paket hranilo za največ deset delovnih dni in jo ponovno skušalo dostaviti prejemniku. - Če prejemnika na navedenem naslovu za dostavo ni
mogoče najti, bo podjetje GLS Slovenia na istem naslovu pustilo obvestilo o prispelem paketu. Obvestilo bo vsebovalo številko paketa in telefonsko številko
podjetja GLS Slovenia. Prejemnik se mora v roku štirih dneh s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu dostave. - Prejemnik se mora v roku štirih dneh s podjetjem GLS
dogovoriti o novem datumu dostave. Če tega ne stori,

GLS Slovenia, poizkusi peti delovni dan ponovno dostaviti paket. V kolikor paketa ni možno ponovno vročiti se paket brez obvestila vrne pošiljatelju. - Če prejemnika ni mogoče najti na naslovu za dostavo in mu ni mogoče pustiti obvestila o prispelem paketu (na
primer, če je stavba oziroma vhod za dostavo zaklenjen), potem bo GLS Slovenia paket ponovno skušal dostaviti naslednji delovni dan. Če je tudi drugi
poskus dostave neuspešen, bo GLS Slovenia brez obvestila vrnil paket pošiljatelju.
- V primeru zavrnitve dostavljenega paketa bo GLS Slovenia paket vrnil pošiljatelju. Če prejemnik v primeru, ko prejme paket, ki ga mora plačati ob dostavi, ne bo
mogel poravnati stroškov, se to razume kot zavrnitev dostavljenega paketa. V takšnih primerih bo GLS Slovenia v roku štirih delovnih dneh ponovno poskusil z
dostavo v terminu, ki bo vnaprej dogovorjen s prejemnikom paketa.
- Če prejemnik paketa ne prevzame v roku desetih minut od prihoda voznika GLS Slovenia, se to prav tako razume kot zavrnitev dostave.
- V primeru napačnega naslova bo skušalo podjetje GLS.Slovenia ugotoviti pravi naslov s pomočjo svoje baze podatkov. Če teh podatkov ne uspe najti, bo o tem obvestilo pošiljatelja in zahtevalo navodila za nadaljnje
ravnanje.

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 3-5 delovne dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če GLS Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje (glej točko 9.). Za ostale izdelke velja rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

  1. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • s plačilom na TRR po predračunu poslanem na elektronski poštni naslov kupca
  • z gotovino ob prevzemu z dostavo GLS Slovenije (če je pri naročilu izbrano plačilo ob prevzemu z odkupnino, kupca bremi še dodaten strošek, ki ga zaračunava GLS Slovenije, za obelavo paketov z odkupnino in sicer v enkratnem znesku 1,00€ za odkupnine do 500€ oziroma 1,4% vrednosti odkupnine, za odkupne zneske nad 500€)
  • plačilo s kreditno kartico, preko platforme Stripe (brez dodatnih stroškov)
  1. Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
  1. Postopek nakupa

6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
  • pregled naročila z  načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).

6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter.
  • izbere način plačila

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

6.3. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Dokler njegovo naročilo ni obdelano ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

Če je bil pri naročilu za način plačila izbran “plačilo na TRR”, kupec dobi obvestilo o zadržanem naročilu:

Naročilo zadržano

Kupec dobi na elektronsko pošto vse potrebne informacije za izvršitev plačila za njegovo naročilo. Dokler plačilo ni vidno na TRR prodajalca, je naročilo zadržano.

6.4. Naročilo sprejeto in v obdelavi

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov, ter preveri če je bilo naročilo plačano bodisi na TRR. Če oba pogoja ustrezata, se naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).

6.5. Naročilo zaključeno in poslano na naslov

Ko prodajalec preveri, če je plačilo bilo uspešno opravljeno in sovpada z naročilom, prodajalec odpremi paket preko Pošte Slovenije na dan naslov za dostavo. Kupec dobi obvestilo “Vaše naročilo je zaključeno in poslano na naslov” na njegov elektronski poštni naslov, in le še počaka da se njegov paket pojavi pred vrati.

Enako obvestilo se kupcu pošlje v kolikor je bil izbran način plačila ob prevzemu, paket pa je prodajalec že odposlal na kupcev dani naslov.

  1. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@aldego.si ali reklamcije@aldego.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Pravica do odstopa od pogodbe je opredeljena v skladu s 43č. in 43d. členom ZVPot:

43.č člen
(neuradno prečiščeno besedilo)
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona .

(2) Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

(3) Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

(4) Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenija, (glej točko 15.).

43.d člen
(neuradno prečiščeno besedilo)
(1) Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:

– izpolnjevanja pogodbe ali

– sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

(2) V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

(3) Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

(4) Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

(5) Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

(6) Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona , razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

(7) Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

(8) Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

(9) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

(10) Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona .

Obrazec za odstop od pogodbe vam na vašo zahtevo pošljemo po emailu.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

  1. Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.

Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

  1. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je GLS Slovenija. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Dostava je za kategorijo telefonija 3,00€ za ostale kategorije je enotna in sicer znaša 4,79€ na naročilo. Nad naročilom 60,00€ je dostava brezplačna.

  • z gotovino ob prevzemu z dostavo GLS Slovenije (če je pri naročilu izbrano plačilo ob prevzemu z odkupnino, kupca bremi še dodaten strošek, ki ga zaračunava GLS Slovenije, za obdelavo paketov z odkupnino in sicer v enkratnem znesku 1,00€ za odkupnine do 500€ oziroma 1,4% vrednosti odkupnine, za odkupne zneske nad 500€)
  1. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

  1. Varstvo otrok

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

  1. Ostale pomembne izjave
  1. Vse cene so z DDV, saj prodajalec je davčni zavezanec
  2. Prodajalec pošilja samo preko GLS Slovenije
  3. Reklamacije sprejema prodajalec samo v kolikor je embalaža in izdelek nepoškodovan in originalno pakiran, brez kakršnihkoli vidnih poškodb ali rabe!
  4. Besedilo pogodbe prodajalec hrani na strežniku. Dostopno je kupcu na podlagi pisnega (s priporočeno pošiljko) in zaprosila za vpogled na sedež podjetja.
  5. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov, podjetje ne priznava nobenega izvajalca.
  6. Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
  7. Spletna trgovina www.aldego.si, omogoča nakupe samo znotraj države Slovenije.
  1. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV IN POLITIKA ZASEBNOSTI

13.1. Splošno

Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z državnimi in mednarodnimi predpisi, ter skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takšnih podatkov.

13.2. Varovanje podatkov

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Trgovec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in drugega kar je neposredno povezano z naročilom ter potrebno komunikacijo za zaključek naročila.

13.3. Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
  • geslo v šifrirani obliki;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za točnost podatkov, ki jih je vnesel uporabnik ne odgovarjamo. Vsi omenjeni podatki se hranijo na strežniku www.aldego.si 2 leti od dneva nakupa.

13.4. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.

13.5. Izvajanje politike zasebnosti

Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.

13.6. Soglasje kupca s Splošnimi pogoji poslovanja

Z uporabo storitev na spletni strani www.aldego.si in z neposrednim klikom na okence »Strinjam se s pogoji poslovanja« pred nakupom, se uporabnik zavezuje, da prostovoljno, izrecno ter nedvoumno sprejema Splošne pogoje poslovanja in dovoljuje obdelavo svojih osebnih podatkov izključno za potrebe tega naročila, skladno s Splošnimi pogoji ter s predpisi s področja varstva potrošnikov (zajeta tudi evropska Splošna uredba o varstvu podatkov 2016/679) in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

13.7. Soglasje kupca z uporabo njegovih osebnih podatkov v namene trženja in marketinga

Kupec z registracijo in/ali z oddajo naročila na spletni strani izrecno soglaša, da lahko Trgovec pridobljene osebne podatke (ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov in morebitne druge podatke, ki jih ponudniku za namene izpolnitve pogodbe – naročila posreduje kupec), razen za namene pogajanj za sklenitev pogodbe ali za izpolnitev pogodbe – naročila, uporabi tudi za namene neposrednega trženja prek vseh oglaševalskih kanalov, ki jih uporablja Trgovec ter za potrebe z neposrednim trženjem povezane statistične in tržne analize, marketinško profiliranje in segmentacijo.

Vsak kupec mora soglasje za izvajanje neposrednega trženja prek elektronske pošte ponudniku izrecno podati soglasje tudi ob registraciji in/ali oddaji naročila na spletni strani z označitvijo »Prijavite se na novice«. V nasprotnem primeru neposrednega trženja prek elektronske pošte kupec ne bo deležen s tem pa tudi ne bo predhodno obveščen o spletnih akcijah ponudnika in drugih relevantnih vsebinah.

Vsak kupec lahko soglasje za obdelavo osebnih podatkov (dano bodisi preko spleta bodisi preko drugega prodajnega kanala) kadarkoli prekliče z obvestilom po e-pošti: info@aldego.si ali s klikom na odjavni ukaz znotraj vsakega marketinškega sporočila.

Ponudnik bo kupčevo željo upošteval in najkasneje v 15 dneh dosledno uredil preklic soglasja za namen neposrednega trženja prek dotičnega oziroma vseh oglaševalskih kanalov ter o tem v nadaljnjih petih dneh obvestil kupca. Pri tem kupec ne trpi nobenih stroškov.

  1. PRAVICE UPORABNIKOV V ZVEZI Z VARSTVOM OSEBNIH PODATKOV

14.1. Pravica do dostopanja do informacij

Uporabniku spletne strani www.aldego.si , Trgovec skladno z zakonodajo brezplačno omogoča pravico do pridobitve informacij o morebitni obdelavi njegovih osebnih podatkov in pravico do dostopa le-teh ter kopijo na njegovo pisno zahtevo.

14.2. Pravica do popravka

Uporabniku, na katerega se nanašajo osebni podatki, Trgovec ob upoštevanju namena obdelave omogoča, da se dopolni ali popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim.

14.3. Pravica do izbrisa

Trgovec se zavezuje omogočiti izbris in pozabo osebnih podatkov uporabnikov. Zahteva mora biti naslovljena s predlogom za izbris osebnih podatkov.

14.4. Pravica do prenosljivosti osebnih podatkov

Trgovec na izrecno pisno zahtevo uporabnika, omogoča prenos njegovih osebnih podatkov drugam, če je to tehnično mogoče in komplementarno s programsko opremo Trgovca.

14.5. Pravica do omejitve obdelave

Trgovec se zavezuje kupcu, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico do zahtevka o omejitvi obdelave, kadar velja eden izmed primerov skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679.

14.6. Pravica do ugovora

Trgovec priznava pravico do ugovora kupcu, na katerega se nanašajo osebni podatki in ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim, ki temelji na točki (e) ali (f) člena 6(1) evropske splošne Uredbe 2016/679.

  1. PIŠKOTKI

Podlaga za obvestilo o piškotkih je spremenjen Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013 in je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Trgovec vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti.

15.1. Kaj so piškotki in zakaj jih spletna stran potrebuje

Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani in običajno vsebuje:

  • Ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek
  • Življenjsko dobo piškotka
  • Vrednost – navadno naključno generirano edinstveno število

Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo uporabnika.

15.2. Katere piškotke uporabljamo na strani in zakaj

Na spletni strani uporabljamo izključno piškotke, ki so dovoljeni v skladu z zakonom ZEKom-1. Uporabljeni so le piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje te spletne strani. Za beleženje statistike obiskanosti strani, uporabljamo sistem, ki zapiše le sejni piškotek in ne sledi vašemu nadaljnjemu vedenju na spletni strani oziroma v povezavi z drugimi stranmi. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani in potrditve strinjanja s piškotki, se strinjate z rabo v nadaljevanju opisanih piškotkov.

Seznam piškotkov, ki jih zbira spletna trgovina:

ime piškotaOpis piškotov
CARTUpravljanje s košarico
CATEGORY_INFOUpravljanje s prodajnimi skupinami
COMPAREPrimerjava izdelkov
CURRENCYNastavitve spletne strani
CUSTOMERIdentifikacija uporabnika
CUSTOMER_AUTHIdentifikacija uporabnika
CUSTOMER_INFOIdentifikacija uporabnika
CUSTOMER_SEGMENT_IDSIdentifikacija uporabnika
EXTERNAL_NO_CACHENastavitve spletne strani
FRONTENDIdentifikacija uporabnika
GUEST-VIEWNastavitve spletne strani
LAST_CATEGORYUpravljanje s prodajnimi skupinami
LAST_PRODUCTUpravljanje z izdelki
NEWMESSAGENapredna uporabniška izkušnja
NO_CACHENastavitve spletne strani
PERSISTENT_SHOPPING_CARTUpravljanje s košarico
POLLUpravljanje z anketami
POLLNUpravljanje z anketami
RECENTLYCOMPAREDPrimerjava izdelkov
STFNapredna uporabniška izkušnja
STORENastavitve spletne strani
USER_ALLOWED_SAVE_COOKIENastavitve spletne strani
VIEWED_PRODUCT_IDSUpravljanje z izdelki
WISHLISTUpravljanje seznama želja
WISHLIST_CNTUpravljanje seznama želja
__utmaStatistika ogledov spletne strani – Google Analytics
__utmbStatistika ogledov spletne strani – Google Analytics
__utmcStatistika ogledov spletne strani – Google Analytics
__utmzStatistika ogledov spletne strani – Google Analytics
  1. Stvarna napaka

Prodajalec nosi odgovornost za stvarno napako na blagu, ki se pokaže v dveh letih od prevzema blaga. V skladuz ZVPot, lahko kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če pred tem o napaki obvesti prodajalca (pisno in priporočeno na nalsov podjetja) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora prodajalca obvestiti o stvarni napaki na pravilen način, zapisan v 37. čelnu  ZvPot. Prodajalec oz. podjetje kupca pisno obvesti po prejemu zahteve za stvarno napako najkasneje v 8 dneh, vkolikor je ugotovljeno, da je stvarna napaka sporna.

HITRA DOSTAVA

Trudimo se, da je paket pri vas v najkrajšem možnem času.

VAREN NAKUP

Spletna trgovina je varovana z najnaprednejšimi tehnologijami.

MONTAŽA IN SERVIS

Nastavitev in vzdrževanje dozirnih in ostalih naprav.

PODPORA

Na voljo za vsa vprašanja in pomoč pri nakupu.